.
ABARTH 500 1.4 T-JET (135CV-160CV) 2008-- Ø 48 Decata INOXCAR
ABARTH 500 1.4 T-JET (135CV-160CV) 2008-- Ø 48 Cata Sport INOXCAR
ABARTH 500 1.4 T-JET (135CV-160CV) 2008-- Ø 48 Tube intermédaire (avec tresse) INOXCAR
ABARTH 500 1.4 T-JET (135CV-160CV) 2008-- Ø 48 NO Silencieux 1X102 dx+sx INOXCAR
ABARTH 500 1.4 T-JET (135CV-160CV) 2008-- Ø 48 NO Silencieux 1X102 RACING dx+sx INOXCAR
ABARTH 500 1.4 T-JET (135CV-160CV) 2008-- Ø 48 NO Silencieux 1X120X80 dx+sx INOXCAR
ABARTH 500 1.4 T-JET (135CV-160CV) 2008-- Ø 48 Silencieux 1X102 dx+sx INOXCAR
ABARTH 500 1.4 T-JET (135CV-160CV) 2008-- Ø 48 Silencieux 1X102 RACING dx+sx INOXCAR
ABARTH 500 1.4 T-JET (135CV-160CV) 2008-- Ø 48 Silencieux 1X120X80 dx+sx INOXCAR
ABARTH 500 1.4 T-JET (135CV-160CV) 2008-- Ø 48 Silencieux 1X100 X-RACE dx+sx INOXCAR
ABARTH 500 1.4 T-JET (135CV-160CV) 2008-- Ø 48 Silencieux 1X100 X-RACE dx+sx BLACK EDITION INOXCAR
ABARTH 500 1.4 T-JET (135CV-160CV) 2008-- Ø 48 Silencieux 2X60 RACING dx+sx INOXCAR
ABARTH 500 1.4 T-JET (135CV-160CV) 2008-- Ø 60 Tube intermédaire (avec tresse) INOXCAR
KITS ENTRETIEN FILTRE A AIR PIPERCROSS
75ml Huile de rétention & 75ml Nettoyant (aérosol)
ST SUSPENSIONS Kit filetés ST X 500 Abarth, 500C Abarth; (312) 08/07- rabaissement AV 30-60 AR 10-40
Entretoise DV+ pour dump valve d'origine BMW ou Abarth
Great addition to any standard or re-mapped Abarth 500's. Fast Turbo spool up by using 50mm pipe-work into the turbo and 60mm out of the turbo to help match the throttle body, this combination gives fast turbo spool up and maximum power output
Registered Design Right number: 6023445
Hose colours shown for illustration purposes only.
AIRTEC part no: ATINTFT1